OBAT KUTIL KELAMIN PALING AMPUH

Sabtu, 04 Juli 2020

mengenali salep kelenjar alat kelamin di farmasi untuk menyembuhkan lelaki dan wanita 8

Ubat Ketuat Genital - Ketuat genital adalah salah satu jenis jangkitan kelamin yang paling kerap terjadi di kalangan wanita. Ia disebabkan oleh virus Human papilloma (HPV). Wanita lebih cenderung mendapat ketuat genital kelamin berbanding lelaki.

Ia bermula dengan bintik kecil yang sukar di lihat dengan mata kasar tetapi apabila ia membesar, ketuat akan kelihatan seperti daging kecil yang bergerutu seperti cauliflower.

Ketuat genital boleh tumbuh di bibir kemaluan, di dalam faraj, sekitar dubur dan pada pangkal rahim. Pada kaum lelaki, ia boleh tumbuh pada zakar dan buah zakar.

Ketuat genital juga boleh membiak di dalam mulut atau tekak seseorang yang pernah membuat seks oral dengan orang yang dijangkiti HPV. Ubat Ketuat difarmasi malaysia paten

Punca
Ketuat genital disebabkan oleh Human Papilloma Virus  (HPV) yang merebak melalui hubungan seks. Setakat ini kajian menunjukkan terdapat 40 jenis spesies HPV yang boleh membawa kepada ketumbuhan ketuat genital.

Faktor-faktor yang boleh meningkatkan risiko untuk dijangkiti termasuk:

Mengadakan hubungan seks tanpa perlindungan dengan pasangan berbilang
Mempunyai sejarah jangkitan kuman kelamin yang lain
Mempunyai hubungan seks rambang
Aktif seks semasa usia masih muda

Komplikasi ketuat genital termasuklah:
Kanser. Kanser serviks berkait rapat dengan jangkitan HPV genital. Sesetengah jenis HPV juga dikaitkan dengan kanser vulva, kanser dubur, kanser zakar, dan kanser mulut dan tekak.

Masalah semasa mengandung. Ketuat boleh menyebabkan masalah semasa hamil kerana ia boleh membesar dan menyebabkan masalah sukar kencing. Jika jangkitan menjadi teruk, ia boleh menyebabkan pendarahan faraj semasa bersalin.

Komplikasi bayi. Dalam kes yang sangat jarang, bayi yang dilahirkan dijangkiti ketuat genital pada leher mereka menyebabkan bayi sukar bernafas dan memerlukan pembedahan untuk memastikan saluran udara tidak disekat.

Rawatan
Jika anda tiada sebarang gejala, mungkin anda tidak memerlukan apa apa rawatan. Tetapi sekiranya ketuat disertai dengan rasa gatal, pedih, sakit dan masalah emosi, doktor akan  menyarankan beberapa kaedah rawatan untuk anda CARA MENGHILANGKAN KETUAT SECARA ALAMI

Ubat
Krim Aldara iaitu krim antivirus yang disapu pada kawasan kulit boleh mengurangkan saiz ketuat dan meningkat keupayaan sistem imun. Elakkan berhubungan seks semasa rawatan kerana ia mengurangkan keberkesanan ubat dan juga boleh menyebabkan kulit pasangan anda menjadi pedih.

Pembedahan
Anda mungkin memerlukan pembedahan untuk membuang ketuat yang lebih besar atau apabila krim Aldara tidak berkesan untuk mengurangkan saiz ketuat anda.

Pembedahan juga disarankan kepada wanita hamil kerana pengambilan krim akan mendedahkan bayi anda terhadap kesan sampingan Aldara.

Pilihan pembedahan termasuk:
Cryotherapy iaitu dengan cara membekukan ketuat. Ketuat akan mati dan jaruh dengan sendiri.
Electrocautery. Prosedur ini menggunakan arus elektrik untuk membakar ketuat.
Surgical excision. Ketuat dipotong dengan mengunakan alat khas.
Rawatan laser. Rawatan laser berkesan tetapi agak mahal jadi ia selalunya dikhaskan kepada ketuat yang merangkumi kawasan kulit yang banyak dan sukar untuk dirawat.
Kesan-kesan sampingan boleh termasuk kejadian parut, bengkak dan kesakitan.

Pencegahan
Menggunakan kondom setiap kali anda melakukan hubungan seks boleh mengurangkan risiko anda dijangkiti ketuat genital walaupun ia tidak berkesan seratus peratus.

Vaksinasi
Vaksin dikenali sebagai Gardasil melindungi daripada beberapa strain HPV yang boleh menyebabkan kanser, dan juga penyebab ketuat genital.

ubat ketuat kelamin tradisional

De Nature Indonesia Hadir sebagai rawatan alternatif untuk kutil kelamin, ketuat dubur dan sikat ayam untuk mengurangkan kesan sampingan ubat kimia yang berbahaya untuk jangka masa panjang


HUBUNGI; +62821 3861 5111


Keberkesanan dan kegunaan

Kapsul Bd
Bahan-bahan utama kapsul BD adalah: Daun Tapak Liman yang tidak mempunyai keraguan tentang keberkesanannya dalam membunuh virus papilloma manusia dalam badan yang mengandungi stigmasterol, decoyelaphontopin, lupeol, epifieelinol, tricontan-1-ol dan sebatian decocyelaphontopin terutamanya. Tumbuhan ini juga mengandungi sejumlah besar garam dan mineral, terutamanya Ca, Mg, zink dan besi. Selain silikon, klorin, kalium ini terdapat di banyak daun. Logam aluminium dan titanium didapati dalam akar dan beberapa mineral langka di bahagian lain juga didapati.

Galian, garam dan sebatian lain memberikan kuasa penyembuhan untuk banyak penyakit. sebagai anti-bakteria dan anti-kulat. Juga digunakan sebagai anti-racun. Tapak liman daun boleh mengurangkan paras gula darah dan juga membantu pesakit kanser dengan membunuh sel kanser. Liman adalah diuretik dan anti-oksidan. Ia juga boleh digunakan sebagai anti-septik atau untuk membunuh cacing

Pipeca
Bahan utama pipeca adalah: Daun Betel mempunyai warna hijau muda. Betel hijau — yang dikenal dengan nama Latin Piper betle Linn betel hijau termasuk dalam keluarga Piperaceae. Walau bagaimanapun, sirih hijau juga boleh menyebarkan di tanah. Sayuran hijau kaya akan

minyak pati, propen fenil, estragol, cavicol, hydroxycavikol, cavibetol, caryophyllene, allylpyrokatekol, cyneole, cadinene, tanin, diastase, kanji, terpennene, sesquiterpenes, dan gula. Kandungan minyak penting dalam betel hijau dan juga sebahagiannya membuat sirih hijau sebagai antijamur yang baik. Ubat Ketuat Kemaluan Genital Wars Herbalis

Gang Jie
Bahan utama gang jie adalah: sambiloto dan misai kucing daun Tumbuhan dengan nama Latin Andrographis Paniculata Ness dan Labiatae atau lamiaceae dapat hidup di kawasan tropika yang subur dengan ketinggian antara 1–700 meter di atas permukaan laut.

Banyak jenis penyakit boleh disembuhkan dengan mengambil sambiloto. Jenis penyakit berikut yang boleh disembuhkan menggunakan Sambiloto, termasuk hepatitis, disentil basil, jangkitan saluran empedu, cirit-birit, kepialu, selesema, abses paru-paru, tonsilitis, peradangan paru-paru, keradangan saluran pernafasan, keradangan buah pinggang akut, radang telinga tengah, radang usus buntu, demam, sakit gigi, malaria, kencing manis, gonorea, sesak nafas, scrofuloderma, leptospirosis, kanser

Gho Siah
Bahan utama gho siah adalah: lumbricus rubellus berfungsi sebagai pelindung badan mycobacteria. Sistem imun kita sering dipanggil antibiotik, tetapi cacing tanah dipanggil antimikrobial. APAKAH PERBEZAAN? Mekanisme cacing tanah antimikrobial mampu membunuh mikrob tanpa merosakkan tisu badan. Sistem kekebalan cacing tanah membuat sitoplasma sel-sel bakteria terbaring di luar keadaan dan mengganggu sistem dalaman sel bakteria dan menyebabkan kematian bakteria dari dalam. Walaupun sistem imun kita perlu merosakkan tisu badan untuk membunuh mikroorganisma bakteria tertentu. Oleh itu, sebagai perbandingan, sistem kekebalan cacing bumi sebenarnya lebih “canggih” daripada antibiotik yang dijumpai setakat ini.

Salap dan salap antipiloma ditambah
Bahan-bahan utama salep antipiloma dan salap ditambah adalah: ekstrak daun basil yang mampu memanaskan sel-sel kutu mati dan mempercepatkan proses kutil kutil kedua-dua alat kelamin dan untuk rawatan ketuat pada dubur dan vagina untuk mempercepatkan luka luka dan menghilangkan gatal-gatal

Produk ini telah lulus standar ISO 2015 sebagai ubat herba untuk merawat ketuat kelamin, ketuat dubur dan sikat ayam. 

Faedah-faedah Membeli Wartawan Alam Ketuat Online
Jimat masa dan kos
Tidak perlu bersemuka untuk berunding
Tiada pembedahan
Penghantaran cepat dan tepat
Keselamatan dan privasi yang dijamin

Bagi anda yang mengalami masalah dengan kutil kelamin, kutil anus dan sikat ayam tidak melambatkan rawatan anda dengan segera berunding: +6282138615111 (whatsapp)

mengenali salep kelenjar alat kelamin di farmasi untuk menyembuhkan lelaki dan wanita 8 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: de nature

0 komentar:

Posting Komentar